Запрошую вас відвідати сайт "Сценарії масових заходів"

Я сподіваємося, що сценарії, які я розмістила на сторінках цього сайту допоможуть вам у вашій роботі.
Це сценарії тих масових заходів, концертів, дитячих свят, КВК, які ми проводили у нашому районі, а також ті, які я знайшла в інеті і мені вони сподобались.





Сценарій свята “Подорож в країну дитячих мрій”

частина 3.

Завдання для конкурсу “Ерудит”( Майданчик №3)

Цей конкурс складається з 3 завдань:

Завдання 1.

Дати швидку відповідь.

1.Про великий співочий колектив або чоло­віче ім'я ? ( Прохор.)

2.Колишня кава з бубликом або машина для переміщення ґрунту? (екскаватор.)

3. Що може бути спільного у неба і шоу-біз­несі? (зірка)

4. Що в людини вдень у п'ять разів краще, а вночі в чотири рази гірше, ніж у кішки? (зір)

5.Як, на думку вчених, крокодил рятується від надлишку солей в організмі? (плаче )

6.Переведіть на грецьку мову "висячий униз"? (перпендикуляр)

7. Ця рослина уособлює собою одночасно і рідного, і прийомного родича. Назвіть його (мати-і-мачуха)

8.У нас це є, а в США чи, скажімо, у Ве­ликобританії, цього немає в такій формі. А от у Древньому Римі так називали ополчення. Так що ж це таке? (міліція ).

9.На кого перетворилося гидке каченя? (на білого лебедя)

10.Із чого Фея зробила Попелюшці карету (Із гарбуза)

11.Які птахи підкидають яйця в чужі гнізда? (зозулі)

12.Що можна побачити закритими очима? (сон)

13. Що має чотири вуха? (подушка)

14. Чи росте дерево зимою? ( ні)

15.Яку рослину можуть впізнати навіть сліпі? (кропива)

16.Що кидають в каструлю перед тим як варять в ній їжу? (погляд, дивляться чи чиста)

17.Російська казка про сімейний підряд. (Ріпка)

Завдання 2. Конкурс “Джокер”.

У відомому вислові ( приказці, рядку з пісні ) ключове слово замінюють на слово “джокер”. Завдання гравців повернути все в початковий вид.

Джокера ноги годують. ( вовка ).

Джокери спасли Рим. ( гуси ).

3. Баба з воза – джокеру легше. ( кобилі ).

4. П. Павленко: “Життя – не ті джокери, що пройшли, а ті що запамятались”.(дні або роки)

5. – Джокер, Джокер, до роботи!

В мене порвані чоботи. ( Грицю )

6. Поки джокер зійде, роса очі виїсть! (сонце)

7. Сонце прикрашає землю , а джокер – людину! (праця)

8. Не все те джокер, що блищить. (золото)

9. Великому джокеру – велике плавання! ( кораблю)

10.Джокер встане – та й ранок настане. (Сонце)

11. Без джокера немає життя на землі (хліба)

12. Не джокер прикрашає людину, а добрі діла (одяг)

13.Джокер день починає, а соловій кінчає (ластівка)

14.Джокер – дорога до знань (школа)

15.Натрапив джокер на камінь (коса)

16. Хто рано встає – джокеру Бог дає. ( тому)

17.Джокер джокеру очі не виклює. (ворон ворону).

Завдання 3. Конкурс “Закінчи усмішку”

Маловідомий але “логічний” анекдот обри­вається перед останніми ключовими словами. Гравці повинні дописати його.

1.Дорожний знак. На ньому напис:

“Школа! Проїжайте повільно, не збийте ди­тини!”

А внизу дитячим почерком дописано:… (Почекай на вчителя!)

2. Діалог друзів:

Де ти провів відпустку?

Два дні в горах а решту …. (в гіпсі ).

3. У Темзі зіткнулися два плавці:

Сер, перепрошую, всі навколо в купальних костюмах, а ви в чорному костюмі й у капе­люсі…

Бачите, сер, всі інші купаються, а я … ( тону ).

4. “На уроці”

Вчителька:

марійко, назви 6 звірів, що живуть в Арктиці.

Марійка:

- Там живуть..... (4 ведмеді та 2 тюлені).

5. Хворий приходить до лікаря:

Лікарю, у мене права нога болить.

Це внаслідок вашого віку.

Ви помиляєтесь, докторе, бо.... ( лівій стільки ж , але вона не болить)

6. Сусідка запитує:

Мама вдома?

Ні!

А батько?

А батько....... ( теж заховався)

7. Батько:

Добре , синку, що ти перестав плакати.

Син:

Я не перестав....... ( я тільки відпочиваю)

8. Хлопчик просить:

-Дядьку, погладьте он того пса.

А він кусається?

Не знаю........... ( але хочу перевірити)

9. Приходить “новий” до зубного лікаря. У крісло сів, рота роззявив, а лікар аж остовпів: зуби у нього платинові та діамантові, мостики – золоті.

То що вам, шановний, допікає? Де болить, що лікувати будемо?

Нічого лікувати не будемо! Будемо ставити …. ( сигналізацію ).

10. Дівчинка корчить рожиці бульдогу.

Тато: “Не дражни собоку!”

Дівчинка: “ А він …… “ ( перший почав ).

11.- Васильку, коли ти , нарешті, виправиш свою двійку? – запитала мама.

У щоденнику я вже виправив, а....... (в класнім журналі не можу: його ховають в учительській).

12. -Мамо, мамо! До глечика з молоком потрапила миша.

І ти витягнув її?

Ні, мамо! Я....... (впихнув туди кота, хай зловить)

13.- Дідусю, дідусю! І ти був колись маленький?

Був, дитинко, був.

Ото, мабуть, був смішний........... (зі своєю лисиною і бородою)

14. -Мамо, дай мені молоток, я заб”ю гвіздок.

Відіб”єш собі пальці!

Ні, гвіздок....... (триматиме Павлик).

15. – То Ваш хлопчик закопує в пісок мою одежу?

Ні, то сестрин. Мій – он той, що набирає води...... ( у ваш капелюх)

16. –Я – донощик- каже маленький Михайлик.

-Це чому?

-Бо я...... (доношую сестриччине взуття).

17.- Мій брат пробіг на шкільних змаганнях два км.за хвилину.

Не бреши! То краще за світовий рекорд!

Але він ......... (знає коротку дорогу)

Підготувала М.Рудейчук

Наші партнери:

Add to Technorati Favorites Украина онлайн Украинский портАл Каталог україномовних сайтів Каталог україномовних сайтів Каталог україномовних сайтів Lemky.com RedTram – система пошуку новин Топ Україна, Рейтинг та каталог українських веб-сайтів a href="http://www.vox.com.ua/" target="_blank"> [Vox.com.ua] Портал українця
ЦПРДТ!