Запрошую вас відвідати сайт "Сценарії масових заходів"

Я сподіваємося, що сценарії, які я розмістила на сторінках цього сайту допоможуть вам у вашій роботі.
Це сценарії тих масових заходів, концертів, дитячих свят, КВК, які ми проводили у нашому районі, а також ті, які я знайшла в інеті і мені вони сподобались.





Сценарій КВК "Грація"

Частина

(Мелодія пісні “За розовым морем”)

На дворі весною пахне

Не сидиться вдома нам

Дуже хочеться кохання

Всім нам по ночам.

Наші мрії – безконечні

Хочеш вір, а хочеш – ні.

Та закоханою бути

Хочеться мені.

Париспів. Весна наступила

Із сну пробудила

І селище наше

Мов вулик той гуде.

І весело нині дорослим і дитині

І буде ще сміху ось тут, а не в кафе.

1-й. З весняним святом ми вас привітаєм!

Усмішок море жінкам посилаєм.

Дівчата наші, як весна сама

3-й Найкращі, наймиліші, ніде таких нема!

2-й Весна...Пора кохання....

(Учасники команди відходять назад і ховаються за декорацію. На сцені учасники сценок).

Хлопець.

(До дівчини) Мені здається, я здатний читати ваше серце як розгорнуту книжку!

Дівчина. Читайте на здоров”ячко, лише не мацайте обкладинку руками.

Дівчина 2.(В ролі мами) Ви хочете одружитися з моєю дочкою? Але чи маєте ви кошти на утримання сім”ї?

Хлопець. Думаю, що вистачить!

Дівчина. Подумайте добре, бо нас 7душ!

Хлопець. Скажіть, будь ласка, коли жінки найменше говорять?

Хлопець3. У лютому! Бо це найкоротший місяць!

Дівчина.(До іншої дівчини) Ти чула, Наташка заміж виходить!

Дівчина. Так. Таки жах. Така молода і за діда.

Дівчина.Ну ти й дурна. Ти знову все переплутала. Він не ветеран, а ветеринар, один із тих, що м”яса не їдять!

Хлопець(До іншого хлопця) А чи знаєш ти, що є для жінки щастям?

Хлопець. Врода?

Хлопець. Ні! Потворність іншої!

Хлопець. А ти можеш собі уявити таке нахабство! Цілих п”ять років я їй писав любовні листи...

Хлопець. А потім?

Хлопець. А потім вона вийшла заміж за листоношу!

Дівчина. А от я вийду заміж тільки за такого чоловіка, що добре думає перед тим , як щось зробити.

Дівчина. Ти що, збожеволіла! Так старою дівкою залишишся!

Дівчина. Мій наречений і я маємо разом 50 років!

Дівчина. І ти маєш відвагу виходити заміж за такого жовтодзьоба?

Дівчина. Знаєш, Таню, не можу придумати як би зробити мого нареченого найщасливішою людиною у світі!

Дівчина. Ну що ти, це дуже просто, не виходь за нього заміж!

( Учасники відходять за лаштунки. На сцені залишаються тільки Хлопець і Дівчина. Звучить мелодія пісні “Смуглянка”.)

Дівчина.

В теплий вечір, в літню днину

Я гуляла у дворі:

Підійшов сусідський хлопець

І сказав таке мені:

Хлопець. Ти мені у око впала

І давно уже не сплю

Я тебе, дівчино,

Як життя люблю, люблю.

Дівчина.

Відповіла я сусідові на це:

Щиро вдячна за приємнеє слівце

Та я мрію про офіс “Надію”

І про власне кафе.

Хлопець. Чудово! А чи мріяли наші бабусі про власне кафе, офіс, керівне крісло і дебати в парламенті?

Звичайно, ні! Вони сіяли, копали, дітей пильнували, пряли, варили і чоловіків своїх любили...

Хлопець. А сучасні жінки – це зовсім інше. Їм владу подавай, і нову техніку – Щоб сама прала, варила, посуд мила, і чоловіка замість неї.... любила.

( Звучить мелодія пісні “Щоб не пив, не курив ”Слова пісні звучать за сценою, а на сцені чоловік , який робить усю хатню роботу: прибирає, їжу готує, дітей доглядає, щось шиє - все це пантоміма. Потім коли появляється жінка – повзе до неї на колінах і вручає їй квіти.)

(Всі учасники стають в шеренгу біля мікрофонів).

1-й Кажуть в Парижі, найкращі жінки,

Але це скоріше, мабуть, навпаки,

Найкращі жінки живуть в Воловці.

2-й Всі Воловчанки мов справжні принцеси,

Пора Воловчанок в скульптурі створити,

У Луврі з Венерою в ряд помістити.

3-й Усіх затьмарять красою сьогодні

Ви, мабуть, будете зі мною згодні?

4-й Разом із нами усіх привітайте,

Разом із нами усім побажайте,

5-й Щоб сонце світило мирно і ясно,

І наші жінки були завжди прекрасні.

(Музична заставка)

Наші партнери:

Add to Technorati Favorites Украина онлайн Украинский портАл Каталог україномовних сайтів Каталог україномовних сайтів Каталог україномовних сайтів Lemky.com RedTram – система пошуку новин Топ Україна, Рейтинг та каталог українських веб-сайтів a href="http://www.vox.com.ua/" target="_blank"> [Vox.com.ua] Портал українця
ЦПРДТ!