Запрошую вас відвідати сайт "Сценарії масових заходів"

Я сподіваємося, що сценарії, які я розмістила на сторінках цього сайту допоможуть вам у вашій роботі.
Це сценарії тих масових заходів, концертів, дитячих свят, КВК, які ми проводили у нашому районі, а також ті, які я знайшла в інеті і мені вони сподобались.





Сценарій виступу команди юних пожежних “Крісп”

(команда- учасниця У11 Всеукраїнського

конкурсу команд ДЮП в м.Одеса )

( На сцені декорація. Хатка заховалася у садку на околиці села. Че­пурненька, біля неї ростуть квіти, пишно буяє зелень.Звучить музика. На сцену виходить команда, тримаючи у руках великі бу­кви – К Р І С П і співаючи)

Одна ми команда і всі молодці

Живемо й навчаємось у Воловці.

Бо першими бути – сам Бог нам велів

Команда відважних та ще смільчаків.

І хай же не буде ні лих, ані бід

Хай в серці байдужім розтопиться лід.

Хай сонечко світить і квітне весна

КРІСП нині сердечно усіх нас віта.

Перший учасник: МИ –

Разом . Команда

Другий. Рятувальників

Третій . І смільчаків

Четвертий. Пожежників!

П’ятий. ЄС!

( По черзі піднімають вверх букви. П’ятий на слово “Єс!” піднімає знак оклику).

Перший. Любі друзі, ми сьогодні

Вітаємо усіх сердечно.

Другий. Усіх пожежників, журі

Команди в залі, й безперечно-

Третій. Усіх хто робить добру справу

Хто йде безстрашно в вогонь і воду

Четвертий.І хто в двобій вступа сміливо

Та чесно служить для народу.

(Звучить музика “Не кочегары мы…”)

Не довгий час були пожежники

З вогнем боролись мужньо ми – завжди

Від МВС як від”єдналися

Назвав нас Рева – рятівники. (Команда виходить)

(Звучить музика. На сцені Ведуча)

Ведуча. Добрий день, шановні телеглядачі. Сьогодні у програмі “Рятува­льна служба повідомляє” ви побачите справжній подвиг маленької

Істоти, яка зберегла життя іншій ... але все попорядку.

(Звучить музика. На фоні легкої музики текст ведучої).

Ведуча. На околиці гірського села, поблизу бурхливої річки Вичі, жив собі Дід і Баба. І сталося у них лихо – потонула Ріпка. І кинувся Дід..

Дід. Це я!

Ведуча ...її рятувати. Рятує, рятує, а врятувати не може. Кличе він Бабу...

Баба. Ой – йой-йой!

Ведуча...її рятувати. Рятує Дід...

Дід. Це я!

Ведуча. ... рятує баба...

Баба. Ой – йой-йой!

Ведуча.А врятувати не можуть! Кличуть вини Внучку.

Внучка. Я готова!

Ведуча. Рятує Дід...

Дід. Цея!...

Ведуча. Рятує баба...

Баба. Ой-йой-йой!

Ведуча. Рятує внучка...

Внучка. Я готова!

Ведуча. А врятувати не можуть. Кличуть вони Жучку.

Жучка. Хрю, Хрю, тьфу, гав-гав!

Ведуча. Рятує Дід...

Дід. Це я!

Ведуча. Рятує баба...

Баба. Ой-йой-йой!

Рятує Внучка...

Внучка. Я готова!

Ведуча. Рятує Жучка...

Жучка. Хрю,хрю, тьфу, гав-гав!

Ведуча. А врятувати не можуть. Кличуть вони Мурку...

Мурка. М”яв, в натурі м”яв!

Ведуча. Рятує Дід...

Дід. Це я!

Ведуча. Рятує Баба...

Баба. Ой-йой-йой!

Ведуча. Рятує внучка...

Внучка. Я готова!

Ведуча. Рятує Жучка...

Жучка. Хрю,хрю,тьфу, гав-гав!

Ведуча. Рятує Мурка...

Мурка. М”яв, в натурі м”яв в натурі м”яв!

Ведуча. А врятувати не можуть. Кличуть вони Мишку...

Мишка. Бібіп !

Ведуча. Рятує Дід...

Дід. Це я!

Ведуча. Рятує Баба...

Баба. Ой-йой-йой!

Ведуча. Рятує Внучка...

Внучка. Я готова!

Ведуча. Рятує Жучка...

Жучка. Хрю.хрю, тьфу, гав-гав!

Ведуча. Рятує Мурка...

Мурка. М”яв , в натурі м”яв!

Ведуча . Рятує Мишка...

Мишка Бібі!

Ведуча. І Мишка врятувала Ріпку.

Мишка знала правила порятунку на воді!

(В ролях героїв були два учасники команди ).

Ось така історія. Шановні телеглядачі , і ще раз нагадуємо вам, дотримуйтесь правил : не лізьте у воду, не знаючи броду.

Ведуча. А зараз, шановні телеглядачі – Рекламна пауза. Зустрінемось за хвилину!

Рекламна пауза.

(Звучить музика. На сцену виходить Пожежник).

Пожежник. (одягнутий у спорядження. В руках у нього Лампа Аладіна. Він присідає і починає терти лампу)

Ну де ж ти, ну де ти подівся!

(Зміна світла. Зміна музики . Клуби диму з яких появляється Джин.

Пожежник. Скільки можна тебе викликати. Де ти був?

Джин. Де був, де був! З цією розмножувальною технікою стільки ламп Ала­діна розвелося, що виконую бажання за міліцію, за СБУ, за Інтерпол. Ось, сьогодні зранку завдання Буша виконував, Садама Хусейна ловив!

Пожежник. Досить, досить, переробився! (Протягується) А я ось хочу на Гаваї на одну добу - поки я на чергуванні – негайно мене туди віднеси! І не забудь попередити фірму “Сам”. А Ти будеш за мене на чергуванні!

Джин. (складає руки) Слухаюсь, мій повелителю! (Хапає Пожежника на плечі і виходить).

(Заучить музика).

Ведуча. Шановні телеглядачі. Продовжуємо програму “Рятувальна служба повідомляє...”. О, надіюсь, наш рекламний ролик вас сподобався, особливо, пожежникам. Заявки на придбання лампи Аладіна направляйте за адресою

WWW. Vicha. @ yahu.cоm.

Наші партнери:

Add to Technorati Favorites Украина онлайн Украинский портАл Каталог україномовних сайтів Каталог україномовних сайтів Каталог україномовних сайтів Lemky.com RedTram – система пошуку новин Топ Україна, Рейтинг та каталог українських веб-сайтів a href="http://www.vox.com.ua/" target="_blank"> [Vox.com.ua] Портал українця
ЦПРДТ!